STRATEGY & BRANDING
Branding
Branding firmy, czyli
budowanie świadomości marki.
Tutaj tak naprawdę łączymy wszystkie działania, aby zbudować lub zwiększyć rozpoznawalność marki Twojej firmy.
Branding polega na kreowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku Twojej marki w umysłach konsumentów. Marka jest koncepcją, którą klienci kojarzą z oferowanymi produktami czy usługami. Jest ona ściśle związana z reputacją. Aby marka była kojarzoną z dobrą jakością musi mieć dobrą reputację i wierną grupę stałych klientów.
Najczęściej stosowane metody budowania świadomości marki to dobór odpowiedniej nazwy marki, logo, hasła reklamowego, adresu strony internetowej, ogólnego wzoru wyglądu oraz przekazu materiałów reklamowych. Wszystkie te sposoby muszą być ze sobą powiązane, stanowić spójną całość przekazu marketingowego, oraz być skierowane do konkretnej grupy docelowej.