GRAPHIC DESIGN
Profesjonalne ulotek, plakatów, bannerów.
Pamiętaj, że każdy materiał reklamowy w twojej firmie musi spełniać przynajmniej kilka podstawowych zasad. Powinien być ładny, czytelny, estetyczny, ale przede wszystkim
SKUTECZNY W DZIAŁANIU
czyli ma przynosić zyski Twojej firmie 😉
Jak projektujemy w InterAktywnych
1 - Zlecenie
W tym miejscu zaczynamy naszą przygodę z Twoim Projektem.
Po wstępnym ustaleniu wszystkich szczegółów, wyborze odpowiadającej Tobie oferty, prosimy Cię o wypełnienie Brief’u Kreatywnego (krótkiej ankiety). Która nam pozwoli dowiedzieć się czegoś więcej o firmie, oczekiwaniach i kierunku w jakim mamy iść, oraz tego co tak naprawdę potrzebujesz (naszym zadaniem jest również, korzystając z naszego doświadczenia doradzenie Ci, jaka forma materiałów może się najlepiej sprawdzić i być najskuteczniejsza w osiągnięciu wyznaczonego przez Ciebie celu).
Jeśli to konieczne kontaktujemy się jeszcze aby uzupełnić potrzebne nam informacje.
2 - Analiza i badania
W tym miejscu MY przystępujemy do pracy. Na podstawie otrzymanego Brief’u rozpoczynamy dokładną analizę firmy klienta, branży w jakiej działa, tym czym się zajmuje, jakie wartości wyznaje.
Przyglądamy się i staramy sklasyfikować jego głównych klientów i grupy odbiorców.
Bardzo dokładnie analizujemy konkurencję i otoczenie aby znaleźć dobre praktyki i wykluczyć te złe które się pojawiają.
Mając przygotowane to wszystko możemy przejść do kolejnego etapu…
3 - Pomysły (burza mózgów)
W tym punkcie włączamy (albo czasami nawet włączamy 😉 ) naszą KREATYWNOŚĆ…
Dysponując całą zebraną wiedzą na temat klienta, doświadczeniem, wiedzą z zakresu skutecznego marketingu rozpoczynamy pracę nad projektem…
Ten etap wygląda bardzo prosto – bierzemy stos kartek papieru, ołówek i kreślimy, to wszystko co nam przychodzi do głowy wypełnionej wcześniej zdobytą wiedzą. Czasami są to godziny spędzone nad różnymi pomysłami i wypitych wiele kubków kawy 🙂
Z tego wszystkiego wspólnie wybieramy najlepsze naszym zdaniem projekty i...
4 - Wstępne projekty
i…. i właśnie na tym etapie przenosimy nasze szkice do komputera, ustawiamy odpowiednie proporcje, dobieramy najlepsze kroje czcionek, dopasowujemy kolory zgodne z zasadami marketingu kolorów i w efekcie otrzymujemy gotowe (wstępne) propozycje.
Te propozycje umieszczamy na mockup’ach, czyli wizualizacjach, tak aby klient mógł sobie wyobrazić jak takie logo będzie w rzeczywistości wyglądać na wizytówce, ścianie, czy ulotce….
5 - Prezentacja
Prezentacja, czyli nie mniej, nie więcej tylko wysłanie gotowych propozycji wraz z wizualizacjami do klienta aby mógł ocenić efekt naszej ciężkiej pracy 🙂
6 - Feedback
No i czekamy…. czekamy… i czekamy… 🙂
Klient wybiera wersję logo, która najbardziej mu się podoba i przesyła nam listę zmian, poprawek czy korekt, które chciałby wprowadzić.
Na tym etapie często organizujemy spotkanie (telefoniczne lub osobiste) aby omówić wszystkie zmiany jakie miały by być wprowadzone, dlatego że najważniejszą dla nas rzeczą jest zadowolenie klienta ale również to aby realizowany przez nas projekt spełniał swoje zadania marketingowe.
7 - Redesign
Mając gotową listę zmian, wracamy do pracy nad wybranym projektem. Po wprowadzeniu wszystkich poprawek dla pewności wysyłamy jeszcze raz do akceptacji ostateczną wersję.
8 - Finalny projekt
No i dotarliśmy do Mety
Teraz przygotowujemy komplet materiałów… czyli wersje projektu do dystrybucji elektronicznej oraz wersje gotową do druku.
Jeśli jest taka potrzeba zapewniamy również możliwość wydrukowania u nas gotowych materiałów.
Kompletny zestaw zamówionych materiałów przesyłamy do naszego zadowolonego klienta
Dzięki świeżemu spojrzeniu oraz niegasnącej pasji do projektowania tworzymy niepowtarzalne i wyjątkowe projekty.
Oferujemy projektowanie wszelakich materiałów marketingowych – wizytówek, folderów, plakatów czy ulotek, projektujemy opakowania i etykiety oraz wiele więcej.
Aby ułatwić naszym klientom decyzje przy wyborze finalnego projektu oraz aby pokazać jak będzie wyglądać ich zamówienie po wydruku, jako nieliczni tworzymy dla klientów fotorealistyczną wizualizacje naszych prac. Dzięki temu jeszcze przed wysłaniem materiałów do drukarni możemy zdecydować czy gotowy projekt jest tym czego oczekujemy.
Usługę wizualizacji prac oferujemy dla wszystkich bezpłatnie jako gratis do każdego zamówienia.
Ile kosztuje Profesjonalny projekt graficzny?
Wybrane pozycje z cennika:
Wspólne zasady przy realizacji zlecenia:
Podpisanie zlecenia i wypełnienie Brief'u (KLIENT).
Przesłanie przez klienta wszystkich niezbędnych materiałów.
Przygotowujemy 3 projekty wstępne do wyboru.
Klient wybiera z przesłanych projektów jeden.
W ramach zlecenia mamy 3 serie poprawek.
Finalna akceptacja projektu
Wysłanie gotowych plików, zakończenie zlecenia.
* Powyższe ceny są szacunkowymi cenami netto w pln, dokładna wycena jest robiona na podstawie wypełnionego Brief’u.